Kadın Erkek Popüler
5 Bizi bu sıcaklar berbat etti arkadaşlar. Kafayı yedik bence ülkenin başına güneş geçti. Ben serin havayı özledim, botlarımı, hırkalarımı özledim. Gölbahçe dondugunda taş atıp o buz tabakasını(ilk takabasını yazmışım kahkaha attım gorunce😂) delik deşik etmeyi özledim. Orda sarmaş dolaş oturan sevgilileri kesmeyi özledim. Dersleri ozlemedim ama arkadaşlarımı özledim. Sırf bunlar için bence artık derslerin başladığı zamana geçebiliriz💕😁
1 Düş ve uyku öncesi imgelere ulaşmak yani asıl gerçeği görmek istiyorum. Aklımı kaçırmak pahasına da olsa.
2 Arkadaşlar 15 metrekare odada (hesapladım shdh) akvaryumdaki balık gibi kalakaldım. Can sıkıntısından 5 tane dizi izliyorum ama yetmiyor. Hadi vakit geçsin dolaşayım biraz diye pokemon go indirdim, burada da ne gym var ne pokestop. Taktik pls💬
3 Arkadaşlar sorular kısmına iki soru bıraktım bir el atıverin size zahmet :) seviliyorsunuz
5 Hastalandım, dinlenmek için stajdan izin alıyorum. Tam uyuyorum bir sat sonra biri arıyor tekrar uyuyorum dıdısının dıdısı arıyor iki saat samimiyetsiz muhabbet ediyorum. Hayır yani hastayım yatıyorum diyorum insan halden anlar kapatır!
5 Denizlinin canı cehenneme! Evimde gayet mutluyum ben. Mümkünse okullar başlamasın
2 Yaklaşık 3 yıldır tanıdığım abim dediğim birine karşı boş değilinim. Bugün beni aradı bir kızdan hoşlanıyormuş tavsiye istedi. Bozuldum, şaşırdım ama vazgeç diyemedim. Tavsiye verdim. İçim adeta parçalandı. Ne yapacağımı hiç bilmiyorum.
7 Bir aydır köydeyim, temiz havaydı, bağ bahçeydi falan baya bi stres attım. Gerçi ilk zamanlar stresimi alsın diye çıplak ayakla toprağa bastığımda toprak yarılmıştı ama olsun. Gerek gonyalı biçercilerle yaşadığım münakaşalar gerekse komşunun vakitsiz öten horozu vurmam ki çok atraksiyonlu bi hadiseydi, 1700 nüfuslu köyde herkesin herşeyden haberi olurken ben horozun leşini kedilerime yedirip kanıtları sakladım. İçimdeki psikopat bunu beğendi :D hala horozun akibetini bilmiyorlar haha neyse baya bi eylendim yani. Yarın da arazide henüz gitmediğim tarlalar var keşif ayağına oraları dolaşacam, bakalım kim kimin tarlasına girmiş, kim sınır ihlali yapmış bi görem de kahvede anlatıp milleti birbirine düşüreyim diyorum hahahahaah
edit; biz köy yerinde depresyonla böyle mücadele ediyoruz büyüklerimizden böyle öğrendik, çok etkili bi yöntem sizde deneyin 😁 😁 😁
4 Hayattan yoruldum. Neden mi? Açıklayayım. Evin en küçük çocuğuyum. Erkek olarak beklenmiş ama olmayan kızıyım. Annem babam kavga etti büyüyene dek. Babamın istediği mesleği okudum. Okurken psikolojim bozuldu. Bir ton tedavi gördüm. Okulum bitti. Kendi istediğim bölümü okumaya başladım. Paüye geldim. Yalnızdım/yalnızım. Her gece de ağlayarak uyudum. Ağlarken nefes alamıyorum artık. Çok ağlamışım gözümde sağlık sorunu oluştu. Bir ton antidepresan kullandığım için ani kilo alıp verdiğim için Bi ton çatlağım oluştu. Sevgililik deneyimlerim hepsi başarısız oldu. Onlara yaşadığım sorunları anlattığımda gitti biri. Sonra bende anlatamadım. İlişkilerim de yürümüyor. Çirkin bir kızım. Annem babam sürekli seçimlerime laf ediyor. İkinci alanımı okuyorum ve cebimde beş kuruş para yok. Büyük bir aptalım. Şimdiki erkek arkadaşımda bir ton şey söylüyor. Çok donuksun, tepki vermiyorsun. Ben defalarca ölüme yürüdüm. Defalarca ölmek istedim. Önce kendi sorunlarımı çözmeliyim belki. Sizler ne dersiniz paü ailesi?
4 Yaylanun çimenine oturdum iki saat
Aldi beni merak ne tütün var ne kağat
Ne oldi sana aklum niye daldun derine
Koyamazsun kimseyi sevduğunun yerine