MoruK
MoruK
21 sa
uzun yazılar yazmayı bıraktım..yazamıyorum artık.içemiyorum da..içesim bile yok.mutluyum lan ben..76 yaşımda huzur denen şeyi ayağıma kadar getiren güzelliğe de selam olsun 😊 ayrıca kanka seni eskisi kadar sevmiyorum ama sayfayı iyi ki açmışsın 😀 @admin
Bülent
Bülent
1 gün
amına koyiyim insanlarla aramdaki ilişkilerin nereye gitmesi gerektiğini, nasıl yapmam gerektiğini düşündükçe ezeldeki dayıya dönüyorum sikerim böyle işi artık. basit olun la biraz basit
Alfhonso
Alfhonso
2 gün


her acı zamanla geçmez, her giden mutlaka dönmez. her aşık bir gün affetmez, kalbi artık çarpmayınca...
Alfhonso
Alfhonso
10 gün
emanetin, emanetimiz. rahat uyu atam, İzindeyiz....
atatürk’ümüzün son sözü
hasan rıza soyak (genel sekreteri)
bir aralık sağında bulunan masa üzerindeki saate baktı; herhalde iyi göremiyordu ki bana sordu:
‘’saat kaç?’’
‘’07.00 efendim’’
aynı suali iki defa daha tekrar etti, aynı cevabı verdim. biraz sükunet bulunca yatağa yatırdık. başucuna sokuldum:
‘’biraz rahat ettiniz, değil mi efendim’’ diye sordum.
‘’evet…’’ dedi. arkamdan neşet ömer İrdelp yanaşıp rica etti:
‘’dilinizi çıkarır mısınız efendim?’’
dilini ancak yarısına kadar çıkardı. dr. İrdelp tekrar seslendi:
‘’lütfen biraz daha uzatın.’’
nafile. artık söyleneni anlamıyordu. dilini uzatacağı yerde tekrar tamamen çekti. başını biraz sağa çevirerek dr. İrdelp’e dikkatlice baktı ve:
‘’aleykümselam’’ dedi.
son sözü bu oldu…
sarı zeybek, s182
Arda
Arda
21 gün
nerden baslasam bilmiyorum ama 2 yıldır içinde olduğum bu aşkı daha fazla içimde tutamayan biri olarak acil yardım istiyorum. fen edebiyat İngiliz dili ve edebiyatı okuyan hacere sırılsıklam aşığım. kızın herseyini öğrendim. düşünün bir gölge gibi peşindeyim bu kızın ama bir türlü cesaret edip aşkımı ilan edemiyorum. bazılarınız salak diyebilir ama kızı bir tanısanız çok zor bir kız. ve inanılmaz derecede akıllı ve güzel. artık açılmak istiyorum ama nasıl yapacağımı bilmiyorum. kızı görünce gözlerinde kayboluyorum anlık da olsa ve konuşmayı unutuyorum ve bu sene mezun olacak ve ondan ayrılmak istemiyorum ve dahası abd ye gidecek bu sene. biraderler içimde bir yara bu sorun. hacersiz ben nefes alamıyorum bile siz düşünün gerisini ve bu kızın gözünde artık farklı olmak istiyorum. beni görünce yolunu değiştiriyor birde çünkü salak olduğumu düşünüyor çünkü yanına gittim ve konuşamadım. çok zordayim biraderler acil yardım
Narcoz
Narcoz
21 gün
ben gidiyorum artık elveda
Narcoz
Narcoz
21 gün
sinema cafe bar club niye bana zevk vermiyor artık ?hayatin içinden bir seyler duyuyorum sanki ama nedense bunlar bana göre değil
berraktheberf
berraktheberf
23 gün
2 saat önce diyetteydim ama artık değil gelsin zeytinyağlılar dolmalar lahmacunlar ❤
Bülent
Bülent
24 gün
doğum günümde bana sustalı gibi bir şey alsanıza serseri olucam ben artık
MoruK
MoruK
28 gün
iki gündür alkol almadım o kadar mükemmel ki alkol cok kotu birşeymiş iyiki içmiyorum iki gündür hayat cok güzelmiş oley alkol içmiyorum artık kuşlar uçuyomus içmiyorum artık cok hoş 😔😔😔
kimseninkimsesi
birisini seviyorsun, uğruna yıllarını çöp edecek kadar üstelik. her defasında bitti dediğin sırada çıkıp gelmesinden ötürü olsa gerek onsuz bir düzeni hayal bile edemiyorsun. gel gitlerle var ettiğiniz düzensizlik senin için düzen, huzur, mutluluk kaynağı oluyor adeta. diyorsun ki bu sefer gerçekten bitti ve hayatına başkasını alıyorsun, aylarca sorunsuz bir ilişki yürütüyorsun. tam her şey mükemmel derken yıllarını adadığın adam tekrar çıkıp geliyor üstelik geçmiştekinden bağımsız bir şekilde, tüm dürüstlüğüyle. sen gözlerine baka baka seni sevmiyorum artık demek zorunda kalıyorsun oysaki bunu söylerken sen bile kendini sorguluyorsun. sesimin titremesinden mi yoksa kendisini benim için vazgeçilmez sanmasından mı bilmem, o bunu yalan- şaka olarak değerlendiriyor. acaba sarılsaydım burda kalan son birkaç yılımı da ona ziyan edebilir miydim ? hayatımdaki adamı onu sevdiğim kadar sevmiyor muyum, yoksa bu sadece geçmişe duyulan özlem ve yahut saygıdan mı ibaret. sanırım kafayı sıyırmamı 5 geçe şu anda saat.
MoruK
MoruK
1 ay
İskenderide tek basıma yediğime gore koca bi loser'ım artık
Kartaliçe
Kartaliçe
1 ay
geceme eşlik eden şarkı;
“hava ayaz mı ayaz ellerim ceplerimde
bir türkü tutturmuşum duyuyorsun değil mi?
çalacak bir kapım yok mutluluğa hasretim
artık sokaklar benim görüyorsun değil mi?”


Zeynep
Zeynep
1 ay
hava da artık kapalıysa denizliye hoş geldin kış
toksikasabikisi
sitenin açık mavi tonuna baktıkça içim açılıyor. yine baktım rahatladım. artık acınası hayatıma dönebilirim.
Akif Yanbak
// site güncelleme /
paylaşımların sağ-üst kısmındaki üç noktaya tıkladığınızda;
duvarınızda yaptığınız paylaşımları artık silebileceksiniz,
sizi rahatsız eden paylaşımları şikayet edebileceksiniz.
Koray Kaya
Koray Kaya
2 ay
sökemi bırakıp denizliye gelmek bana çok koyuyor öz tiryaki salih abide son günlerim. artık veda vakti yaklaşıyor bu şehirde ki son rakımı ve biramı yudumlayıp buradan ayrılacağım.
Zeynep
Zeynep
2 ay
neden bizim insanımız bir dizi yabancı bir diziden uyarlama olunca ona göre eleştiri yapar ya da önyargılı bir şekilde tepki gösterir?? yok türkteki çaycı karakteri normalinde barmen oluyormuş da böyle iş mi olurmuş . eş cinselliğin yoğunlukta olduğu bir diziyi evli bir adamın başka bir kadınla ilişkisi var şeklinde değiştirmek türk geleneklerine daha uygun diyip kötü yorum yapmak ne kadar doğru? biri de çıkıp demiyor ki bu ikisi de çok kötü , yanlış bir şey. ama ne yazik ki düşününce artık her dizi de bu şekilde iğrenç karı koca ilişkileri var , yani bir dizi sırf uyarlama diye böyle böyle değişirmişler diyip eleşirmek çok saçma.. eğer burada da öyle düşünenler varsa en büyük önerim sanki başka bir dizi uyarlaması değilmiş gibi düşünüp düz türk dizisi mantığıyla bakılması. çünkü ister oyunculukları olsun ister dizinin konu ilerleyişi olsun çok iyi olmuş . tam bir türk dram dizisi✌ teşekkürleer
Rork
Rork
2 ay
neyse biz kalkalım artık...
07
07
2 ay
vay bee en son 1 yıl önce girmişim siteye o girişimden önce de 1 yıl girmemişim.seneye görüşürüz artık :d

Selam Ziyaretçi

Gördüğüm kadarıyla henüz giriş yapmamışsın! Lütfen giriş yap, bekliyorum :)