Bülent
Bülent
5 sa



bana video paylaşmayı öğretmediniz ama vazgeçecek değilim
Bülent
Bülent
1 gün
türk edebiyatının yeni akımı: rap müzik/şiiri isimli yeni bir blog yazısı yazdım linki blogda, okumak isteyenleri beklerim.
Bülent
Bülent
3 gün
eskiden sohbetler oluyordu, radyo yayınları oluyordu. sohbeti özlemedim de radyo yayını niye yapılmıyor artık?
Bülent
Bülent
5 gün
ölmeyi bekliyorum şuan resmen. fmf hastası birisi olmak çok kötüymüş, ne yapalım bu da benim imtihanım :(
Bülent
Bülent
7 gün
zaten yaşlılık sendromu yaşıyorum üstüne bir de amca diye çağırıldım ben size ne ettim???!?!?!?
Bülent
Bülent
10 gün
hadi şöyle hüzünlü şarkı önerin bana az bi depresyonun doruklarını yaşayayım
Bülent
Bülent
10 gün
okul olmadığı zamanlarda düzenli olarak sıkılıyorum. evde şekilden şekile giriyorum bir şeylerle meşgul olmak için. it's so bad
Bülent
Bülent
11 gün
şu oyunu bilmeyenlere yasaklasınlar bunlarla nasıl aynı takımda oyun oynuyorum çözemedim gitti
Bülent
Bülent
15 gün
buraya videoyu falan nasıl atıyorsunuz gerçekten şaşkın bir durumdayım
Bülent
Bülent
19 gün
ölmekten korkmuyorum o yüzden bu duruşum
Bülent
Bülent
19 gün
hüzün sarıyor etrafımı günden güne. hiç enerjim yokmuş gibi nefes alıp veriyorum. bazı insanlar görüyorum, konuşmak istesem dahi içimde sözcükler sıralarına girmiyor. umursamaz bir tavır takınıyorum sanıyorum hal bu ki hiçbir şey yapmıyorum. günden güne sönükleşiyorum, kendimi örseliyorum. bir çivi oluyorum bir de çekiç kendi kendimi betona gömüyorum. farkındayım aslında dışlanmıyorum kendimi dışlıyorum. müziğin sesi kulaklığıma az geldiğini dert ediniyorum ama uykudan da uyanmak içimden gelmiyor. dedim zaten hüzün sarıyor etrafımı. hüzün bir sonbaharda umut ettiklerinizi götürmekten başka hiçbir şey yapmıyor.
hayatta birçok şeyden ders çıkartıyorum ama yine de nedense bir adım ileriye gidemiyorum. galiba üşengeçlik denilen durum karakterime kadar işlemiş. hayatımı her gün baştan aynı şekilde kurguluyorum, ancak dediğim gibi hiçbir adım atmıyorum. gerçekleştirmeyeceksem neden sürekli kendimi yoruyorum? düşünüyorum, düşünüyorum, düşünüyorum. hüzün sarıyor etrafımı yine ümitsizleşiyorum, yine üşengeçleşiyorum.
bir sigara yakıyorum. hava soğuk, pencerelerim kapalı, duman odamı dolduruyor. bilgisayarın ışığında dumanlar dans ediyor görebiliyorum. İçime zehir ve huzur aynı anda doluyor. hissizleşiyorum, daha doğrusu ne hissedeceğimi bilemiyorum. her yanan sigarada ölüme yaklaştığımı düşünüyorum ama içmesem de öleceğim aklıma geliyor umursamıyorum. hastalanıyorum, umursamıyorum. yalnız kalıyorum, umursamıyorum. yalnız kalamıyorum, umursuyorum. yalnız kalamamak acı veriyor. çünkü yalnız kalamadığımda biliyorum ki yine bir şeyler ters gidecek. yine kendimi gereksiz yere kıracağım.
düşünüyorum ve hüzünleniyorum..
Bülent
Bülent
28 gün
4 dersim çakışıyor birine ikisine ikinci öğretimde girerim diyordum ikinci öğretimde ikisi çakışıyor çok garip bir sorunsala imza atıyoruz sakin
Bülent
Bülent
1 ay
pusuladaki e-posta yerine giremiyorum mail veya şifremi kabul etmiyor doğru olmasına rağmen bilgisi olan beni aydınlatsın güzellerim yakışıklılılarım
Bülent
Bülent
1 ay
düğüne gitmekten bıkmıyorum, gözlerim görmese de boş boş bakınmak çok hoşuma gidiyor. bence benim emeklilik zamanım geldi de geçiyor
Bülent
Bülent
1 ay
İstedim vermediler sen şoförsün dediler veya edebiyatçısın da demiş olabilirler tam hatırlamıyorum
Bülent
Bülent
1 ay
ehliyetin sınavlarını geçtim sadece almak kaldı nasıl mutluyum anlatamam. babam durup durup anahtarı al bi benim işim var oraya gidelim diyip dışarı çıkartıyor artık evde oturmadığım için de ayrıca güzel bir şey oldu bu ehliyet :d
Bülent
Bülent
1 ay
yazları köyümün itiraf sayfasında takılıyorum okul açılınca buralardayım yine :d
Bülent
Bülent
1 ay
serçe parmak ölüyor, arya reis öldürüyor tabii
Bülent
Bülent
1 ay
cersei çocuğunu düşürüyor, hatta ölmüş bile olabilir şimdiden uyarayım. yatakta kanlar içinde gözüküyor son sahnesinde
Bülent
Bülent
2 ay
İnsan önce içindeki sıkıntıyı dağıtmazsa yer değiştirmek daha fazla bunaltır onu: onun için kalabalıktan kaçmak yetmez, bir yerden başka bir yere gitmekle iş bitmez: İçimizdeki kalabalık hallerimizden kurtulmamız, kendimizi kendimizden koparmamız gerek...
montaigne - denemeler