Zani
aşçılık okuyan kanka aranıyor
Siyah
nedendir bilmem bazı hocalar ders islerken ruhumun emildiğini hissediyorum (bkz:seytanla anlasmak)
quassimodo
bana internet giriş şifresi verene şu ismini öğrenemediğim köpüğü yüksek. büyük bardakta kahve ısmarlayacam . talebe giriş var birde personel giriş..bir amele giriş yok .halbuki.... :(
Siyah
rastgele buldum la siteyi bunun yayılması lazım
MoruK ☑️
kaçak alkol ve sigara getirtsem deli para kazanırım . kazandıklarımı %20den tefeye versem yine deli para kazanırım düşüncesi çıkarmısın aklımdan
Zafergazozu20
merhaba arkadaşlar okuldaki altıncı senem bu siteyi yeni keşfettim. napıyonuz burda ? djjdjfhfnfnfj
Bülent
mesaj bölümünde yeni arayüze geçtiğimizden beri bakım var. süs olarak mı duruyor acaba orada?
Alfhonso
teknofest 2019 yüksek İrtifa roket yarışmasında hazırladıkları hiera 3000 adlı roketler ile birincilik elde eden ve 50.000 tl ödülün sahibi olan pamukkale üniversitesi hazar takımını kutluyorum :)
muhafazakar badboy
mühendislik fakultesinde mevcudiyet doldu taştı herkes dersden kalıyor ,her sene yeni öğrenciler geliyor artık dersleri kucak kucağa dinlicez yada bı sabah butun hocalar okulu oylece bırakıp kacacaklar
sonyigido
sanat tarihi 1. sınıf olan bana ulaşabilir mi
onurkaradag62
1+1 herşey dahil 1000 tl bursa cad. herşey hazır ev arkadaşı aranıyor
muhafazakar badboy
memlekette herkez sudan sepeden birbirini vurmaya başladı bence devlet bı düzenleme yapsın birbirini vurmak isteyen duelloya davet etsin
dionisos
mekatronik bölümünü kazanan arkadaşlar allah kolaylık versin
horozainatyasasinhayat
https://twitter.com/buddiig/status/117435981617898... arkadaşlar köpeğimiz kayboldu paylaşırsanız sosyal medyadan çok seviniriz teşekkürler şimdiden
Akif Yanbak
Nyks🌙
arkadaşlar, sorularınız için soru&cevap kısmını kullanmanız rica olunur 🤗 iyi geceler diliyorum 💫
deadfish
2 gün önce denizliye geldim iş gereği o ne yoldu yaa git git bitmek bilmedi :// birde aklıma geldiniz direkt @nyks yollara bakına bakına bi hal oldum nerde nu horoz nerde bu kampüs diye :d:d
Zeynep
yeni gelenlere yazılan yazıları görünce benimde aklıma yeni geldiğim zamanlar geldi de aradan 2 yıl geçmiş. vaayy bee su gibi mübarek
Bendis
naber güzel dostlar ve tosttlarr !
jonathan
lan hangi hesaba girsem takipçisi benden yüksek sözde 16 girişliyim.çghb 2 deki en az takipçili batuhan gibiyim

Selam Ziyaretçi

Gördüğüm kadarıyla henüz giriş yapmamışsın! Lütfen giriş yap, bekliyorum :)