Alfhonso
buraya uzun bi aradan sonra gelen arkadaşlar, kalıcı olarak gelmişsinizdir umarım. hayır çayımız çorbamız da güzel niye gelip gidiyorsunuz ki kalsanıza çok tatlı burası
Koray Kaya
s.a uzun bir aradan sonra bir geleyim dedim napıyonuz keyifler yerindedir umarım boğma rakıya ve deve güreşine devam mı ?
sadeces
cümleten iyakşamlar gençler uzun bi aradan sonra onlaynım
Koray Kaya
evet arkadaşlar yine belli bir aradan sonra tekrar geri döndüm selam
ybsstudent
uzun bir aradan sonra yine pau dedikoduyım gençlik nasılsınız
Alfhonso
4 gün aradan sonra bisiklete çıktım, sağlam efor sarfettim. tam yoruldum bayır aşağı eve geçeyim derken köpekler kovaladı, bi tanesi ayağımı ıskaladı,başaramadı. akşam akşam yaşadığım gerilimle bi yarım kilo soğuk ter dökmüşümdür.
aksehirlim
uzun bir aradan sonra ben geldim 😊😊 herkese merhabalar 😊
timucin
uzun bi aradan sonra saat gecenin bilmem kaçında.. sahi buraya içimizi dökebiliyor muyduk? kalsın..🍷
englishman
sevgili müdavimler öncelikle uzun bir aradan sonra tekrar merhaba eskiler bilir yeniler tanımaz beni 😂😂 şimdi bu dohaykot hakkında bilgisi olan katılan birileri varı aramızda bilgilendirse beni de 🤔
anonim
uzun bir aradan sonra yeniden seni görmek çok güzeldi. bu arada sağ elin için geçmiş olsun.
Nyks🌙
9 yıl aradan sonra bugün antalya'ya kar yağmış 😁😁 canım memleketim ben varken yapsana o çılgınlıkları 😆😆
anonymus
selam gençler bayaaa uzun bir aradan sonra yine ben geldim nabersiniz nasılsınız?
valla benim baya bir olayım oldu da geçelim oraları.paü dedikodu yine aynı yine kesmeceler uzaktan göz süzmeceler birilerini bulmacalar. :p neyse
cicikız
uzun bir aradan sonra bugün mutlu hissediyorum.gelişen minicik durumlar nedense yüzümde tebessüme sebep oldu :)
kadavra
İyi akşamlar değerli dostlar uzun bir aradan sonra kendimi tamamen okula verdim ölürsem mezarıma gelmeyin istemem
konferans etkinlik dolmuş heryer , çalışkan ve siz duyarlı arkadaşlar müstesna :d sınav haftası kasap et koyun can derdinde
not : konferan çıkışı tanıştığım düşünce topluluğu yetkilileri gerçekten samimisiniz başarılarınızın devamı b/g
anonim
3 yıl aradan sonra tekrar buraya yazmak güzel 😅 son sınıf olarak vizede başarılar dilerim 😊 #Matrax # üye olamadım admin bu saatte idare et 😅
guzinabla
merhaba uzun bi aradan sonra beraberiz malum tatil falan derken giremedim siteye . okullar açıldı artık bol bol görüşürüz zor günler bizi bekler 😊😊 kan ihtiras zalım hocalar gecilemeyen dersler ve uyuz sinsirella kopya vermez arkadaşlar bizi bekler herkese kolay gelsin 😊😊
anonim
uzun aradan sonra geçen gün bir kız ile görüştüm. buradaki uzun ara herhangi bir kızla görüşmemdeki uzun ara. kızla güzel güzel sohbet ettik. muhabbet henüz b*ka sarmamışken evlere dağıldık. eve henüz varmıştım ki kızdan mesaj aldım. o mesajı beni sıktı. açıkçası hayatımda uzun süredir kendimden başka kimseyi düşünmek zorunda değildim. kız da hoştu ayrıca. ama hayatıma birinin girmesi, kendime sınırlar koymam, hesap verme iç güdüsü bana o kadar sıkıcı geldi ki kızı kısa kısa mesajlarla geçiştirdim ki koz da durumu anladı.
sormak istediğim şey; yalnızlık bizi tembelleştiriyor mu veya bencilleştiriyor mu? veya bunlardan ikisi de değilse neden böyle hissettim?
uvercinka
uzun bi aradan sonra yine burdayim . hemsirelik bolumu kaynasin artik bu ne asosyallik .biktim iki gunde zaten memleketlimde. insan yok sinifta cok yalnizim cok .
bestofpau
uzun bi aradan sonra ben geldim diyeyim.yeni üyeler görüyorum.okul açıldıktan sonra burası çok eğlenceli olacak.en güncel dedikodular bu sayfada yerini alacak.are you ready ladys and gentleman?
anonim
uzun aradan sonra feyse girdim hala oyun isteği yollayanlar var. İnsanımızda umut bitmiyor arkadaş.

Selam Ziyaretçi

Gördüğüm kadarıyla henüz giriş yapmamışsın! Lütfen giriş yap, bekliyorum :)