Rider
şimdi ben paü ye niçin çıktım? nasıl çıktım? bunu izaha gerek yok. gördünüz, yürüdüm çıktım! ama, çıkmamış da olabilirim. çıkmışsam çıkmışımdır, çıkmamışsam çıkmamışımdır. görünen paü... uzakta değildir. buraya çıktık da sonradan çıkmadık mı dedik? bunlar bi takım uydurma laflardır... sahi ya ben buraya neden çıktım? kim çıkardı lan beni buraya?!
mavibalon
İnsan kırılan yerleri hiç geçmez sanıyor. yıllarca sürdüyse hele sen senden geçmişsin bir daha yeşeremezmişsin gibi geliyor. çoktur geçmişte buraya yazdığım hatta... insan mutluyken güzel de yazamıyor be. demem o ki, o iş öyle olmuyormuş. İnsan en çok da en fazla kırıldığı yerden mutlu oluyormuş, en güzel çiçekleri o kırıktan çıkıyormuş. mesele size toprak olanlarda mı cansuyu olanlarda mı bilmiyorum da lavanta kokulu çiçek oluyormuşsunuz yani 🌸 oldum o yüzden söyleyebiliyorum 🙈 şimdi herkes bütün kırılmışlıklarına mutlu olsun, sırada güzelliği var çünkü 😉
Zeynep
şimdi uygulamayı indiren üni 1 leri ve daha geçen seneki kendimi gördükçe vaktin ne kadar hızlı geçtiğini bir kez daha anlamış oldum agszgzh mazi böle bir şey ellem :d
Alfhonso
aylaaar önce paylaştığımda kimse tanımıyordu. şimdi uçuyor, yarın patlayacak 😁
Alfhonso
uzun zamandır yoktum biri demiş öldü, şimdi de yazsınlar infazcı geri döndü 🤪🤪🤪
amethoca
ben çocukken ramazanın her günü teravihye gidiyordum şimdi düşünüyorumda tam bir çılgınmışım
sapsirik
uzun zamandır yoktum birileri demiş ki öldü, şimdi de yazsınlar kral ölmedi ama yaşıyor da sayılmaz😬 sa
MoruK ☑️
salon takımı beğendim 23.000 tl arkadaşlar...işte şimdi gercek dostluk masaya dökülecek 😇
mavibalon
şimdi vize haftası ya, fuara bu haftasonu falan pek gelen olmaz, yoğunluk olmaz 😅 lan iyi ki mezunum ha 😂💃🏻
alyazmali
telefonum bozuldu çok mutsuzum :( kendi kendine kapanıyor açılmaya çalışıyor açılamıyor kapanıyor :( sırası mıydı yani şimdi tam vizeler gelirken bana çok lazımsın sen tülayyy geri dön tülayyy
Joje
eyy gözleri mehtaba benzeyen kahpe kadın eskiden neydin ki şimdi ne olasın ömrünü bitirdin dost kollarında hayatını harcadım alem yollarında hasılatı buldunmu sert adımlar atarsın motorun gücünü cüzdanında ararsın sen bu alemde ne delikanlılar bitirdin birde beni bitirsen bitiririm olcaksın.😉
mavibalon
gece...
gece güzeldir. merak uyandırır. çocukken de böyleydi. gece misafir gitmediyse uyumazdık kardeşimle. bi halt olacak sanki. ya da annemle babam orada otururken yatmak ne biliyim, gelmezdi içimden. ama yatılır yani, çocuksun çünkü. ama bigün öyle olmadı. mahallemizden taşınan bi arkadaşım gelmişti ailesiyle beraber. yaz günüydü. yıldızlar o kadar netti ki. güzel bi gece olacak gibiydi, öyle netti. ve biz gece gece hunharca kardeşim ve arkadaşımla bisiklet bindik mahallede. yarıştık falan. gittiğimiz en uzak nokta da 2 elektrik direği mesafesi yoktur belki de. ama çocuksun ya, gece ya. evin önünden oraya (ailen görüyor zaten) gitmek efsane. hem ya köpek çıkarsa. ama sen köpek çıkma ihtimalini göze alarak biniyorsun o bisiklete. ne cesaret o yaşta (9-10) benim gibi bi çocuk için 😅 00:30a kadar bindik belki de o bisikletlere. ne geç saatti benim için. şimdi saat 02:14. çoğu zaman erken geliyor artık bu saat bana. ahh zaman...
Koray Kaya
birileri demiş ki öldü şimdi yazsınlar kral geri döndü

Selam Ziyaretçi

Gördüğüm kadarıyla henüz giriş yapmamışsın! Lütfen giriş yap, bekliyorum :)