Nyks🌙
rüyalarımdaki asansörler değişmeye başladı. ya gelişme kaydediyorum ya da b.ka batıyorum, hadi bakalım 😂😂
Nyks🌙
sınav haftam bile derse girdiğim zamanlardan daha boş, son sene öyle bir vurdu ki gönül rahatlığıyla depresyona bile giremiyoruz anca deşifre yazarken ya da ölçek yorumlarken pıt pıt ağlıyoruz o kadar
mavibalon
zaman geçiyor büyüyoruz, doğal olarak değişiyoruz. herkese, her şeye mesafemiz aynı kalmıyor. ama insanlar sizin en baştaki enayilikle gitmenizi, hiç kendinizi geliştirmeden aynı çizgide ilerlemenizi hatta orada durmanızı bekliyorlar. birazcık değişen sanki iyilikte kalamazmış gibi alttan alttan eskisine oranla daha kötü biriymişsiniz baskısı yapıyorlar. öyle değil. İnsan değişebilir ve iyi kalabilir. sadece tecrübeleriyle devam ettiği için daha temkinlidir ya da içinde yaşıyordur yani her şey olabilir. ya da seni istemiyordur hayatında o yüzden sana öyle geliyordur nedir yani. bi bıkmadılar yönlendirmekten ağzını kırdıklarım 😅
NatsuDragneel

dirilerin üzerleri toprakla örtülür mü ? ya da...
siz hiç bir okyanusu dudaklarından öptünüz mü?
mavibalon
gece...
gece güzeldir. merak uyandırır. çocukken de böyleydi. gece misafir gitmediyse uyumazdık kardeşimle. bi halt olacak sanki. ya da annemle babam orada otururken yatmak ne biliyim, gelmezdi içimden. ama yatılır yani, çocuksun çünkü. ama bigün öyle olmadı. mahallemizden taşınan bi arkadaşım gelmişti ailesiyle beraber. yaz günüydü. yıldızlar o kadar netti ki. güzel bi gece olacak gibiydi, öyle netti. ve biz gece gece hunharca kardeşim ve arkadaşımla bisiklet bindik mahallede. yarıştık falan. gittiğimiz en uzak nokta da 2 elektrik direği mesafesi yoktur belki de. ama çocuksun ya, gece ya. evin önünden oraya (ailen görüyor zaten) gitmek efsane. hem ya köpek çıkarsa. ama sen köpek çıkma ihtimalini göze alarak biniyorsun o bisiklete. ne cesaret o yaşta (9-10) benim gibi bi çocuk için 😅 00:30a kadar bindik belki de o bisikletlere. ne geç saatti benim için. şimdi saat 02:14. çoğu zaman erken geliyor artık bu saat bana. ahh zaman...

Selam Ziyaretçi

Gördüğüm kadarıyla henüz giriş yapmamışsın! Lütfen giriş yap, bekliyorum :)