fifa14
tamamen sıfırım tam şuan. 1azcık heyecan lazım arkadaşlar. kalabalığın arasında gruplaşmak yerine bütün olup herkesin mutlu olması lazım arkadaşlar. 1az mutluluk lazım arkadaşlar. bu şey bim'de 14,99tl'ye satılmıyor arkadaşlar. kendinize gelin 1az ya. twitter'ın açılması erkeklerin dm'den diğerlerine yürümesi gerekli. ne bileyim kendimize gelmemiz gerekli. neyse ya whatsapp var mı victoria's secreasdfghjk kızı?

Yorumlar

asdfghjkl
neyin var fifa senin :d
pes15
fifayı boşver sen @asdfghjkl gel böyle :)))
fifa14
pes15 cok hizlisin ve yurek yemissin kanka :( asdfghjkl sen beni bulamadin diye boyleyim..
asdfghjkl
canim sen yenisin galiba :d
lol
asdfghjk benim de çok dertlerim var dinlemek ister misin :)
fifa14
1 deli yürek daha :d
asdfghjkl
fifa14 yasin kac senin :d aynen herkes senden hizli cikti merak etme bulucam seni :d lol tabi ki her zaman :))
det
det @det
4 yıl
kızın adı, asdfghjkl beyler. kolay gelsin :d
fifa14
det tespit iyiydi kanka :d asdfhjkl böyle herkese yardım edeceksen sıkıntı :d
asdfghjkl
herkese yeterim ben hahahah.
evet det nickim asdfghjkl bi sorun mu var, det? :)
marsmelov
adı değil nicki det lütfen :/
but
bu da herkese yüz veriyormuş bee.sanane onun yaşından bulacakmış hıhh :d
Cod
gel güzelim sen yaşı falan boşver bir cod atalım :)))
lol
aaa ama önce beni bul :)
asdfghjkl
nasil da oltaya geliyosunuz ya hele ki hemcinslerim, biraz kiskandilar mi ne hahahah.
asdfghjkl
fifacim seninle özel olarak ilgilenicem merak etmee :d
fifa14
fakirler ya:d
det
det @det
4 yıl
inci sözlüğün güzide bi espirisi o. anlayamazsınız kızlar afdsdas.
fifa14
admine mesaj at belki yardımı dokunur iyi günündeyse asdfghjkl :d
asdfghjkl
admincim önce mesajlari yayinlasin geri kolay fifacim en kisa zamanda sendeyim :))) söyledin espirisi kacti det :d
fifa14
sen bence admine mesaj at bulman zor :d
det
det @det
4 yıl
hayırlısı be gülüm :)
asdfghjkl
neden zormuş
fifa14
admine mesaj at diyorum hala ne diyosun zoru seviyosan ne diyim artık :d