deli_piskolog
ya denizlide güzel bi uni hayatı yaşamak için ne kadar para lazım olur acep ayda ?

Yorumlar

yorum
700 tl yi gözden çıkarman lazım psiko
Diablo
oha lan ne 700 ü yemekli 370 yurt desen ayda 350 mi harcayacan bence çok. günde 5 poğça 1 zafer gazoz alsan 50x5 + 1 den 3 bucuk de ayda105 lira. haftada 2 kez dısarı cık 10ar lira harca 4x10 dan 40. 2 şer liradan ayda 2 kere idda oynasan 4 lira 1 lira kaybetsen 150 lira. ayda 2 kez halısaha macına gitsen hadi 5+5 de 10 lira ordan etti 160. 15 te cips kolaya gitse 175 daha da harcama bro ne diyim yanlız bi de sigara içiyosan işin bitti 700 haklı
Akif Yanbak
diablo yorumlarında bir daha küfür olursa, acımam basarım banı.
kanaatkar alışveriş
hıs alısverıstemı yapmıyalım yahu normal ogrencı ıcın devlet yurdu 140 artı kendınde 300 fıln harcasan 440 yuvarlak hesap 450 işte
jeolojist
tamamen kişisel bi kavram kimine 400 lira yeter kimine 1500 lira az gelir yaşamak istediğin lüxlüğe bağlı
Hayrettin
450: orta şeker
700: güzel bi uni hayatı yaşarsın hocam öyle diyim
el_zamazing0
ben farklı bir açıdan yorum yapayım..başta herşey güzel oluyor harcıyorsun..paran bitiyor ve babandan istiyorsun..bu durum daha sonra can sıkıcı bir hal almaya başlıyor..para istemeye çekinir duruma geliyorsun..yani benim öyle oldu en azından..tabi kişilikle de alakalı bir şey bu
Deli psikolog
teşekkür ederim arkadaslar.
cakma_borsacı
diablo sen şaşırık mısın hafız haftada iki kere dışarı çıkmak için deli olmak lazım en az 5 gün dışardan olcanki delirmeyesin
muhendisin_dibi
ne kadar paran olursa olsun ayın sonu gelmez :d
paran kadar harcarsın.
mustakbel_muhendis
çevremde 200 lirayla geçinen de var, 2000 lirayla geçinemeyen de. sana bağlı.