mustakbel_muhendis
kızların küfür etmesi yasaklanmalı. hayır yani bi kızın küfür etmesindeki amaç nedir bana bi açıklayıverin şunu.

Yorumlar

gıdacı
bencede insanlar yapamayacağı şeyleri söylememeli :d
mustakbel_muhendis
değindiğim noktayı iyi kavramışsın :d bu arada rengin çok tatlıymış :d
gıdacı
yanlışlıkla bayanı tıkladım yav neden düzeltmiyosun admin :d
francois
kızlar küfür edince komik oluyo zaten tabi bu demek değil ki erkekler küfür edebilir, ben küfürün her türlüsüne karşıyım.
gıdacı
rengim ne olursa olsun en azından küfredebiliyorum :) bak dalga geçme sakın yanlış tıkladım çok moralim bozuldu ya kendimi travesti gibi hissediyorum :)
mustakbel_muhendis
tabi ki erkeklerin de küfretmesine karşıyım ama kızlarda çok absürt duruyor şimdi :) ahahahah travesti gibi mi :d tamam tamam bişey demicem gıdacıcım üzülme sen :d
gıdacı
sen gıdacıcım yazdığndan beri kendime yeni nick düşünüyorum :)
mustakbel_muhendis
enee o.o küstüm..
gıdacı
küsme küsme :)