lastwinston
kizlar karsi cinse sadece iliski gozuyle bakmayin artik. bugun siniftaki kizi cafede gordum cikarken selam vermeden kalkmiyim dusuncesiyle selam x naber nasilsin gorusuruz tarzi bi konusmanin ardindan daha arkami doner donmez dedikoduya basladilar. kizim resmen sana yaziyor bakislarindan belli vs vs ulan kezban her selam veren erkek yaziyor saniyorsan isin zor.bir kizla bir erkek illa sevgili mi olacak? hic cinsiyet farki gozetmeksizin iki normal insan gibi konusulmayacak mi?

Yorumlar

forever
İnsanlarin fikri neyse zikride o olurmuş derler. gel bana selam ver bak nasil kanki oluyoruz :d
marsmelov
evet artık insanlar karşı cinse sırf bu yönde bakıyor ama kızlara bunu erkekler aşılıyor
anonim
ya biz sinifca oturduk sevgilim var dedim sevgilin varsa burda ne isin var dediler kiz erkek iliskisi bu boyuta ulasti resmen
hayatcokzorcok
aynı şeyi bende bi erkek için yaşıyorum ama ben genelde selam vermeden gitmeyi tercih ediyorum nolur nolmaz diyerek