engineerbey
yok efendim karizma değil yok efendim parası yok efendime söylim havalı yahu bir erkeğin adamlığını sen bunlarla mı sınıyorsun

Yorumlar

matmazelle
sen çok içerlemişsin bu durumu fakat yani siz erkeklerde kızları çok farklı şekillerde sınıyorsunuz. mesela bir kız size hoşlandığını söylese o kız basit oluyor, naz yapsa havalı oluyor gibi daha uzar bu liste.. bence ne erkek ne kız içinde bunlar bir kriter değil tabikide ama yani kızmaya hakkın yok. sen gidip bir kız şişman diye bakmazsın mesela. giyinip süsleniyorsun mesela bakan bakana bir gün kendine bakma kimsenin umrunda olmuyorsun. buna ne diyeceksin ?
anonim
matmazel iyi güzel hoş diyon da bunlar kişiden kişiye değişiklik gösteren kavramlar.delinin kuyuya attığı taşı çıkarmaya zahmet gösteriyosunuz şu anda.ne yani şişman kıza bakan zayıf erkek yok mu? her ideal sevgili 90 60 90 olucak diye tutturmuyoruz.zaten burası da evlilik programı değil, kriterler konuşmaz.genel anlamda sıkıntıya yol açan şey meseleyi genellemek.bu cümlem içeriği itibarıyla biraz ironik oldu ama zibilyon çeşit insan var, her kafa ayrı bi dünya.tüm bunların arasında kalıplaşmış bazı davranışları "erkekler" ya da "kızlara" mal etmek yanlış olur bence.
anonim
arkadaşlar bu konulardaki en büyük sıkıntımız kızların her erkeğe sevgili olacakmış gibi bakması veya erkeğin de bir kıza bu şekilde bakması. olması gerekense herkese bir insan gibi dost gibi arkadaş gibi en önemlisi de empati kurarak bakmak gerekir. böyle düşünürseniz emin olun herşey daha farklı olacak...m....
huysuzcadaloz
merak etme bi gün karşına bunların hiç birisini dert etmeyen gönlüne göre birisi çıkacaktr. eğer karşındaki kişi para ya da karizmaya yoneliyorsa bil ki seni sevmiyordur. sevse bunlarin hic birisini gözü görmez sebepsizce sever zaten. sen kendin ol gerisini boşver
anonim
kötü alışkanlıklarının olmaması, dürüst ve ciddi olması yeterli.tabi bunu bulmak bile zor artık.
engineerbey
ya arkadaşlar konu öyle çetrefilli ki yahu ben şahsen söylüyorum belli etmem ama içimde duygusal ne bilim karşımdakini çok düşünen biriyimdir.yahu kimseyi üzmemeye çalışırım ama böyle şeylere de tahammül edemem ne bir erkek kıza böyle lütuf kriter koyabilir nede bir kız bir erkeğe zaten bunları yapıyorsa içinde gerçekten sevgi taşıyamaz ki o yalandır onun sevgisi seven insan gözünün içine içine bakar cebine giydiğine değil
engineerbey
matmazalle o bakan bakana meselesini genellemek bence yanlış olur ben ilgimi çeken ama konusamadım kişinin gözlerine yüzüne bakarım ve asla dediğin tabirle giyinip süslenen kızlara kötü gözle bakmam benimde bir kız kardeşim var kız kardeşime yapılmasını istemediğim bir şeyi başkasının kardeşi ne biliyim kızı olan birine yapmak o kişinin erkek olup adam olamadıgının kanıtıdır zaten
huysuzcadaloz
merak etme sen gayet iyi düşünüyorsun sadece akışına bırak