netbook
bu sene İnşaat mühendisliğine geliyorum netbook alcam ilerde çizim vs için kullanan var mı önerisi olan falan ?

Yorumlar

yenipaulu
bence cok ıyı bı pc al ve okul acıldıktan sonra al ıhtıyacına yonelık. ama cızım programları falan ıcın alcagın pc zaten 3bın cıvarı olur
deri_ceketli_cocuk
i5 4-6gb ram lik bir normal bir bilgisayar alsan yeter
netbook
lenovo y510p sli nasıl sizce ?
YeniGelen
bende bu sene kazandım inşaat mühendisliğini, bende araştırdım çizimler için falan, lenovo z510 i7 hem performansı hem fiyatı uygundu
muhendis
kardeşim hazırlık okucak mısın peki?
deri_ceketli_cocuk
fazlasıyla işini görür
+
+ @Anonim_64
4 yıl
lenovo iyidir y510 sli her işini görür
netbook
hazırlık okumıcam gerek yok .lenovo y510p sli düşünüyorum