elaleme_ne?
ben anlamıyorum bu erkekleri.. seni seviyorum demek yerine sana alıştım, biz böyle iyiyiz demek ne yaa.. oldu canım sen istediğin zaman geleyim sen istediğin zaman gideyim başka emrin? ya hislerini doğru düzgün açıkla ki ya da ben bu kadar gitmek isterken beni yanında alıkoymaya çalışma ben sana tutunmak istediğimde yanımda olmayacaksan bir daha da benimle konuşma.. duygu sömürüsü yapma bana ben asla buna devam etmek istemiyorum.. duygusuz bi ilişki isteyenler yol üniversite kızlarından geçmiyor.. adam olun yaa.. içinizden bi kere de insan cıksın lütfen.. (genelleme yapmıyorum sözüm böyle davranan insan kılıklılara)

Yorumlar

anlayan anlar
siz kizlar hakediyosunuz bence havanzdan gecilmiyo herkim anlattigini yapabiliyosa helal olsun adam gibi konusmaya calisirsin yok hayir git basmdan genelleme bu anlyomusunuz ancak size nerde bi i*ne o lazm adam gibi adamlari siz tercih etmiyosunuz ve kaybediyosunuz adamlarda ne yapsin alacagini aliyo yoluna bakiyo helal gelsin alnindan opeyim bakin soyle bi soz var gozu yuksekte parada pulda olanin askida para pul yukseklik gibi yalan olur harbi sevecek olanlar sizin icin hep en son plan