cıvcıv🐥🐥🐥

Yorumlar

cızbız
kendi dusen aglamaz ,
candy_boy
bölümün neydi senin @civciv ?
cıvcıv🐥🐥🐥🐥
sende haklısın @cızbız ama bu kadarda yuklenmeseler hocalar bı rahat neges alsak ama yok & #128532;
deri_ceketli_cocuk
bir sen okuyorsun zaten.
aylak
aylak @aylak
3 yıl
civciv ben altı yılda bitiriyom sıkıntı yok raad ol :)
cızbız
İlmin basi sogandan aci sonu baldan tatlidr sen bi aciyi ye bakim bi agzin yansin sonra balla aciligini giderrsin
cıvcıv🐥🐥🐥🐥
bızım bolumde bır hafta gecır sonra tekrar konusalım @dcc kımsenın bolumu kolay demıyorum ama bızımkı amelelık cıdden bıde bakıyorsun yaptıgın tam bısey yok ama saatlerım gıtmıs cızım yapıyosun yapıyosun ufacık bır yanlısta bastan baslıyorsun oy oy
deri_ceketli_cocuk
elektrik elektroniğe beklerim, devre kurmaktan yorulduk. 220v ile uğraşmak çizim yapmaktan kolay değil bilesin.
cızbız
otomotiv muh , sen ciziyn bi zamn sonra alisacan sonra sana onlar basit gelecek senin isin kalemle bizimki motor yag takim cantasi yat klk haline dua et :)) sen yapmk istediktn sinra yprsn bizim tek eksigimiz eriniyoz hmn pes ediyoz
uzun_saclı_cocuk
fizik bölümüne de beklerim.
cıvcıv🐥🐥🐥🐥
kolay gelsın dcc hepımızın ısı zor
candy_boy
@civciv okuldur biter derstir geçer hocadır sever babadır sever amann kafana takma boşver herşey zamanla güzel olurr :)
candy_boy
valla bizde ortam böyle @Civciv herkese kapımız açıktır buyur.