yes_man
hanımlar beyler o değilde vizeler yaklaşıyor haa! bu arada yeni arkadaşlar umarım erkenden ısınırsınız vizelerin yoğun temposuna yoksa işiniz çok zor. aklınız varsa ilk sene rahat rahat takılmayın sonradan sıkışırsınız hadi eyvallah.

Yorumlar

aylak
aylak @aylak
3 yıl
@yes man ablam aşık oldum sevgilisi varmış dertliyim vize final umrumda degil :d
yes_man
aman ablam yapma yaa, sınavlardan önce bi hasta olmayacaksın bi de aşık olmayacaksın. ne diyeceğimi bilmiyorum üzüldüm senin adına :(
aylak
aylak @aylak
3 yıl
üzülme bi şişe şaraba bakar bütün aşklar sonra yine mutluu :))
yes_man
formülünü bulmuşsun o zaman sıkıntı yok :)
evkedisi
İlk yıl saldım ikinci yıl biraz toparladım üçüncü yılım için önerileriniz neler :d
yes_man
toparlamaya devam, sıkı tutun.