nickvermesemiyiolcak
denizli'de havalar nasıl yağmur falan var mı ya ?

Yorumlar

dexter
var var olmaz mı
itirafci
sen nereye gittin bakim .)) hangi ildesin de yağmur yağıyor bakim .))
nickvermesemiyiolcak
hadi yaa çok mu yağıyor :/
İzmir'deyim evimde :)
el_zamazing0
İzmir kadar deli yağmıyor..
itirafci
kordon'a git falcı deniz abla var onu bul neler diyecek sana neler .))
nickvermesemiyiolcak
İzmir'de durum su sekilde zaten: aksam yattim İzmir sabah kalktim venedik el_zamazingo :) oo itirafci benim kordon haricinde kac tane falcim var biliyor musun sen :d ama deniz ablaya da giderim :)
itirafci
kadın fena ki ne fena .)) pişman kalmazsın ben ömrümde ilk kez fala inandım diyeyim gerisini sen anla .))
nickvermesemiyiolcak
hadi yaa :d merak ettim ya gidicem :)
itirafci
.)) valla bak oturdum sigara içiyorum bir anda kadın geldi oğlum sen .... misin dedi ? bende şaşkınlık ismimi nerden bildiniz dedim başladı anlatmaya ... o anlattı ben eridim yeminle... .)) haa iyi şeylerde söyledi tabisi denizli ile ilgili .)
nickvermesemiyiolcak
ya ama o tip insanlar sen isteyince konusmaz icinden gelicek de soylicek :)
itirafci
aynen işte bir anda belirdi bir anda söyledi gitti .)) ha gerçekleşirse dedikleri adağım var valla .)) izmir o zaman ölümsüz bir memleket olur benim için .))
nickvermesemiyiolcak
ne dedi ya seni bu kadar etkilicek :d
itirafci
ooo bunlar burada yazılmaz yüzyüze gelince bir ara hatırlat anlatayım sana .)) o vakit yüzündeki o şoku görmek için can atıyorum bak .))
nickvermesemiyiolcak
ne o paüdedikodudan mı bahsetti yoksa sana :d bende gidicem ya gündemimde deniz abla var şu aralar :)
itirafci
yook paüdedikodu'dan değil bi başka mevzudan ağzımdan laf almaya çalışıo bak .)) git kuzum valla iyi gelir beni önce darmadağın etti.. sonra mesut .)) lakin üfürükten okumuyo bildiğin isim isim konuşuo duman oldum valla .))
nickvermesemiyiolcak
ee sen böyle ballandıra ballandıra anlatırsan merak eder söyletmeye çalışırım tabii :d tahmin edebiliyorum nasıl anlattığını :d
itirafci
denizli'ye gelince haber ver de kuzum dertleşelim az biraz senle zira bi hayli ihtiyacım var buna.. şu denizli'de konuşacak kimsem kalmadı...zaten yoktu ki nasıl kalsın... hem sana boyoz da ısmarlarım .))
nickvermesemiyiolcak
denizli'deyim İtirafçı :) olur dertleşelim ama ben burdaki boyozları yemem söyliyim :d