dedikodu_degil_itiraf
seni sevmekten korkuyorum ne demek yaa sevgim ısırıyo muymuş benim??

Yorumlar

kotumser
erkekleri anlamak zor arkadaşım ;)seviyoruz yaranamıyoruz sevmiyoruz en başta tutuluyoruz falan değişik triplerdeler :)
dedikodu_degil_itiraf
haklısın sevsekte sevmesekte bi neden buluyorlar :/ biride çıksın erkekleri anlayabilme mekanizmasını geliştirdim desin harbi çok iş yapar :)
dexter
bi erkek olarak kızların arasına dalmaya korkuyorum ama yazacağım :d konuya tam hakim değiliz ama şu yazdığından; belki bi güvensizlik oluştu çocukta seni severse senin gideceğinden,yarım kalmasından korkuyor olabilir. - ayrıca o kadarda anlaşılmaz değiliz biz erkekler :d ne doğru düzgün yalan söylebiliriz,kıvırabiliriz, bi işi elimize yüzümüze bulaştırırız , tutarsız davranabiliriz :d ama şu da bir gerçek seversek tam severiz uğruna herşeyi yaparız. haklıyken bile özür dileriz biz. kimsenin vermeyeceği değeri,sevgiyi veriyoruz ama sonra bir şey oluyor ve gidiyorsunuz e bizde bir daha öyle sevmiyoruz ve seni sevmekten korkuyorum deriz ...