mavibalon
arkadaşlar şu an saldırıdayım, uzay boşluğunun 17. derinliğinde bi tür varmış şimdiye kadar karşılaşmadığım. kahretmesin venüsü çayım elimde izlerken nereden çıktılarsa alcekler diye bi şey çıktı. elinde ne kadar ağır silahı olan varsa yardıma bekliyorum. duydunuz mu acil durum ✋🏻uzayın bi üstü olan karay'dayım şu an çaresizce bekliyorum. gelirken çorap gezegenindekilere sorarsanız, burayı yani çikelus gezegenini tarif ederker, hadi kalkın, yoksa dünyayı başınıza yıktırtırım ha 😅

Yorumlar

sunshine
kız ölmeleri için getireceğim öyle boş insan var ki anlatamam hepsini ışınlıcam oraya merak etme ama ben şimdi jüpiter'in ordayım burdan sağa mı sola mı döncem 🤔