mavibalon
bigün çıktım yola. çiçekler açsın böcekler ötsün, kuşlar da uçsun şarkımı söyleye söyleye seke seke gidiyorum. neşeme diyecek yok. bi baktım köşede yine bizimki 😅 evet evet pamuk 😅hani şu prenses denilenden. bi prense ihtiyacım yok zaten baba evinde prenses gibiyim diye tivit attıktan sonra adı prenses kaldı manyağın 😂 böyle dediğine bakmayın... 😅 neyse yanaştım yanına, bi elinde beyaz şerbet, duvara da oralet istiflemiş, ee sıcak yaz günleri sonuçta 😅napıyon gız burda yine aynı şey mi dedim. yaaa of mavi evet ya dedi. niye bulamadaın mı hala dedim😅 bulamadım dedi. bizimki üniversiteyi bitirdiğinden beri her gün bu köşede prens bekliyor. evet evet beyaz bmw'li. kızım senden olmaz dedim , eline 2 örgü ör de sat, paranı kazan dedim yok 😅 takmış kafayı 😅 biz böyle konuşuyoruz neyse... (devamını kartaliçede)

Yorumlar

mavibalon
asabi hiç konuşmuyor. lan buna noldu diyor içinden moruk, arkasından bakakalıyor 😅
bu la la la la lallaaa diye yürürken telefon çalıyor, bi susmadın azk derken bakıyor pamuk. buyur canım diyor 😅 pamuk bak moruk bağımlıydım biliyosun sayende aştım, hayamı kurtardın bi nevi seviyoruz da birbirimizi diyor. moruk anlıyor tabi durumu, kapat kapat diyor. arıyor mavişi. kız diyor bu kız ne sever bi evlenme teklifi de mi yapmayak şanımız yolda mı kalsın 😅 ee diyor ben bi nevi prensim ne de olsa 😅 mavişle planlıyorlar, maviş ertesi gün çağırıyor pamuk'u köyün en güzel biricik parkına 😅 baloncu nyks'yi de çapırıyor. moruk diyor balon patlatma yarışı yapacağız, mavi balonlardan birinin içine koydu yüzüğü tabi. moruk patlatmıyor hiç mavileri, maksat kız buldun yüzüğü 😅 baloncu nyks de napıyo la bunlar kafalar jüpiter azk diyor içinden ama maviş duyuyor tabi, valla en kolay buydu baloncu diyor 😂 bizim pamuk bulutır yüzüğü, evet diye bi bağırışı var arkasından köydeki bütün inekler möööledi, öyle bi titretti yani ortalığı 😂 moruk alıyor ertesi gün det' i ee diyor büyüğümüzsün, kartal diyor sen de analık edeceksin bana, e ben zaten hem görümce hem baldız kız evindeyim 😂 İsteme merasi mi başlıyor, ortalık eğlence coşku. mutfakta sanşayn illa tuz at at falan tuz da atılıyor kahveye. kız veriliyor.
geliyor düğün günü bunlar mutlu mesut tabi, nyks yine orada patlatıyor havai fişekleri, atıyor balonlarıyla kendini piste, oynar mısın oynamaz mısın 😂 düğünün sonunda gökten 8 elma düşüyor( bizim sayımızca) pamuk haini birini bile bize paylaşın diye vermiyor 😂 lan zaten bize düştü o elmalar ama neysem 😂 bunlar sonsuza kadar olmasa da bi miktar mutlu yaşadılar 😂
bahçede çekirdek çıtlarken bu hikayeyi birlikte yazmak ne güzeldi la 😂 @kartalice çayları getirdi, @moruk çekirdeği aldı geldi, @nyks bi köşe uyuklar @toksikasabisi uyuyakaldı ben devam etmek zorunda kaldım 😂 @mavibulut kurabiyeleri yaptı getirdi mis gibi, @sunshine da gece serin olunca battaniyeleri getirdi 😂 ama saat geç oldu kalkın gidin gari len evinize 😂