anonim
sevgilim fakir.. aşk engel değil dedim sevgi her şeyin üstesinden gelir vs ama olmuyor aşk karın doyurmuyor arkadaşlar ilişkimizin başlarında görmezden geliyordum ama artık batmaya başladı ne bir yere gidebiliyoruz doğru dürüst gitsek bile gurur yapıyor benim ödememem için kendisi zor duruma düşüyor bu yüzden sevgili gibi görüşemiyoruz ve bu durum artık benim canımı iyice sıkmaya başladı benden size tavsiye arkadaşlar kesinlikle fakir sevgili yapmayın ke sin lik le!!

Yorumlar

hopdetected
sevgilin mi fakir yoksa ailesi mi bilmiyorum da napsın çocukta bilerek fakirliği seçmedi herhalde
bayanhaciyatmaz
sevgili gibi vakit geçirebilmek için illa ki bi mekana oturmaya gerek yok ki
anonim
sen nasıl vakit geçiriyorsun neler yapıyorsun bayan hacı yatmaz
boss
boss @boss
3 yıl
her şey para mı ya evet hshhgdhgdhd
bosinsan
parkta otururak el ele gezerek de sevgili olunuyo hersey biyerde oturup bişeyler yiyip içmek değil ki yanlış düşünüyosun inşallah zengin koca bulursun.
bayanhaciyatmaz
mesela yürüyüş yapıyoruz, denizli'yi biliyo musun bilmiyorum burda çamlık parkı var geniş bi alan oraya gidip çimlerde oturuyoruz, dağa tırmandığımız bile oldu. tek para harcadığımız şey meyve suyu çekirdek gibi şeyler oluyor. maksat sohbet etmek beraber vakit geçirmek olduktan sonra bunlar yetiyor. biz paramız olsa da gidip kafelere falan oturmayı tercih etmiyoruz zaten
mrsanonim
sevgi herşeyin üstesnden geliyo benimde erkek arkadaşım var geliri gayet güzelken ilerde evlenirken ev alabilmemiz için şuan araba aldı ve kredi ödüyo ve ayrı şehirlerdeyiz çok az görüşebiliyoruz bu yüzden ayda 1 kere bile görüşemiyoruz belki güven ve sevgi var. he birlikte olduğumuz zamanda güzel yerlere gittiğimizde oldu çok para durumu sıkışık olunca parkta oturmak bile yetiyo bize
gencaver
sen sevgilini değil lüksü parayı seviyosan sevgilinin maddi durumuna bahane bulma bence dostum ha bide bunun adını aşk koyma aşk olsa bu cümleleri kuramazdın illa birlikte bi hal çaresine bakardınız :)
Laedri
aşkı parayla değerlendirebilecek kadar seviyesizleşme bence. ya da paraya aşık olduğunu itiraf et.