hera
zor bi küçüklük geçirdim ve tam anlamıyla son bi sene içinde böyle mutlu oldum. sevgilim aşırı kıskanç 6 aylık bi ilişki bizimki. gerçekten beni çok mutlu ettiği zamanlar oldu hakkını yiyemem. ama üniyi kazandığımdan beri iyice delirdi faceden okuldan ekleyenleri gördükçe bana kızmaya falan başladı sanki ben bişey yapıyormuşum gibi. sonra bide demesin mi ben sana güveniyorum erkeklere güvenmiyorum diye. hayır sevmesem onunda sevdiğini bilmesem yeter artık diyip bitircem çünkü çok bunalttı. ama bittirmiyorum da. kafam karışık anlıycağınız

Yorumlar

hopdetected
bitir bitir hadi bekliyoruz.
gencaver
dur bakalım şu evreyi atlatın biraz sabredin eğer okullar açılınca allah korusun iş sarpa sararsa sevgi saygı kalmaz ama belki de iyiye gider sabret dostum sen 6 ay az bi zaman değil . ama o klişe cümleyi kurmasa iyimiş be :d
anonim
boşver ayrıl ben varım ;)
bosinsan
bak bizim okulun erkekleri böyle goster mesajlari cocuk senden ayrilsin :( denemeden karar verme kendini zorlama ama dene eğer olmazsa da bitirirsim ayni durumda bende var ama ben sevmiyorum eskisi gibi cocuk şizofrene bağladı uniyi kazandığmdan beri korkudan oluyo akillarinca da doğru yapiyolar ama daha da bogduklarini bilmiyolar..
hera
hera @hera
3 yıl
bilmiyorum çocuk bi anda delirdi içinden başka biri çıktı sanki
md
md @md
3 yıl
son sene manita yapmak akıl işi değil len valla gideceginizi biliyonuz
bosinsan
1 yıldır beraberiz baskasini seviyodum bilsigi halde sevdi beni sonra ayrilmak istedigimde agladi ayrilamadim tam alıştım askere gitti şimdi de sogumusum zatem sevemesim soguyunca da sesini dahi duymak istemiyorum ama cocuk seviyo okulu kazandim diye kafayı yedi zaten kayida gittigim gün okulu beğendiğimi söyledim varya neler neler dedi.
kimimben
sevgili hera.
bence çocuk hep böyleydi. ancak sen üniversiteyi kazanınca bunun farkına varmaya başladın. bilinçaltın sana başka limanlara açılman için baskı yapıyor.
6 ay çok değil. uzun süreli ilişkiler böyle oluyor hep. 6 ay oldu yazık etmeyeyim deyip deyip 3-4 sene anlaşamadığınız bir insanla hoşunuza gitmeyen bir ilişkiyi sürdürmeye devam ediyorsunuz. zaten heba olmuş bir 6 ay için bir çok kez daha altışar altışar gidiyor hayatınızdan. yapmayın, etmeyin.
büt
büt @büt
3 yıl
psikologumuz kimimbeni duydun hera