alperdursunx
ama varya nasıl sabırsızım belli değil. gün itibariyle 1 hafta kaldı sonuçlara ve şoka uğrayıp pamukkale harici bi' yer kazanmak istemiyorum. ulan daha yeni alıştım ben ortama ya! (yalnıcza app içerisinde bir iki şahıs gönderisine yorum attığı için kendini ortama alışmış hissetti.)

Yorumlar

Nyks🌙
farklı üni gelse bile bu site her daim sana açık ^.^
Onbesincivelja
karşim gel takılırız aşkolsun herzaman yerimiz var :d
III. Samael Hazretleri
vallahi gel takılırız diyicem bende genelde geliyorlar 😂 o yüzden riske girmiyorun
Alfhonso
@alperdursunx harbiden ne zaman açıklayacaklar yerleştirme sonuçlarını ? hoş olmasa da sen hep kal ya çaylar @nyks müdürden :))
Erdogan arık
yalnız değilmişim lan bende öyleyim gel sarılalım faaghagagahja