anonim
ya kafayı yiyicem arkadaş herkes özel üniversiteye gitmiş.biri beykentte biri bilgide biri medipolde..daha bi kaç ay önce birlikte partilediğim insanlar bu kış her gece reinaya aksın ben de pamukkale traventerlerinden(böylemi yazılıyo bu) fotoğraf atarım artık instagrama.aileden kaçmak için bilmediğim şehirde saçma sapan bölümde yanlışlıkla okuyucam resmen geleceğe fakir olma namına okuyucam hem de.benim arkadaşlarım istediği bölümü para verip okuyabiliyoken ben denizlilerde sürüncem fakirliğin gözü kör olsun.bi insan üniversiteyi kazandım diye hiçmi sevinmez..

Yorumlar

büt
büt @büt
3 yıl
traverten*
md
md @md
3 yıl
bende özel hukuk diye çok ısrar ettim de o kadar kolay değil o işler
mckmusicpro
ailene "özele gönderemiyorlar" diye laf yapacağına kendinde ara biraz suçu. çalışıp kazansaydın İtü yü, boğaziçini, veya bahsettigin üniversitelerden burs. bu ülkede kızını okutmayanlar var
anonim
ayni durumdayim bende -,-
sizofren
silkelen ve durumu kabullen. yapabileceğin başka bir şey yok. böyle düşünürsen sevinemezsin zaten. daha ne gördün ki? önyargılı olma. ben de ilk başta senin gibi düşünmüştün boşuna üzüldüğümü anladım. bir de iyi tarafından bak daha kötü yerler de olabilirdi. evet bugün benim adım pollyanna.🙆
anonim
benmde durumum ayni tek fark bn ailemin yaninda bile isteye kaldim umarim pisman olmam ama bnde istedigim bolumu okumak isterdim... yapicak bisey yok nasip kismet dicez okucaz baska bisey gelmiyor elden
zemberek
kusura bakmayin ama ben gerizekali gibi baraji zor gecip özel unilerde ücretli güzel bölümlerde okumaktansa devlette normal bi bolum okumayi tercih ederim. kendini kandirmaktan başka hiçbir sey yapmiyorlar. zekasizlik parayla kapanmaz bunu akliniza sokun. hicbir sey benim emegimle tirnaklarimla kazandigimdan daha iyi güzel değildir benim için. ayrıca madem bu kadar cok düşünüyorsun arkadasin da dediği gibi partileyecegine oturup calissaydin da kazanaydin