Aldebaran 🌟
susayım susayım dedim ama olmuyor ey paülüler. sizden çok omülü görür oldum burda ben. neden? niye burada onlar? az kendilerini bir gösterseler ya. eeyy gidiii gözümde canlanıyor koskoca mazi. eski hesabım ban yemişti burada itlik kopukluk serserilik yaparken ajdhsh.

Yorumlar

sunshine
eski hesabın neydi ki eyyyy aldebaran agahshsh
Aldebaran 🌟
oas olabilir, onumarkamsobee olabilir ajdjshs. İkisinden biriyle buraya baskına gelmiştik iki üç sene önce. daha doğrusu itliğe. o ara ban yedim hatırlıyorum 😂😂 başka da bi hesap olabilir benim hatırlamadığım. bi bu hesabın şifresini kaydetmişim 😂
sunshine
hey maşallah shsjsjsj ben bilemedim seni heralde banlıydın ben geldiğimde shsjsjsjdj
Nyks🌙
@sunshine sen yoktun o zamanlar ajdjdj
Aldebaran 🌟
@sunshine @nyks de demiş yokmuşsun demek ki. nyks sen de yoktun galiba ya 😂😂
Nyks🌙
o zamanlar nyks değildim :d
sunshine
evet yani bilemedim çünkü shsjsjskjd @nyks ciğim ama artık daha çok varım özlemişim buralarıııı 😂❤️❤️
Aldebaran 🌟
ağzına edeyiiiim ajsjshhs ahahahhaha @nyks ya 😂😂😂 sen neydin o zamanlar 😂 oas da duruyor mu? oas sinop dedikoduda mı acaba? ulan ben omü dedikoduda sildirdim o hesapları. kalan bi hesabın da mesajlarını komple temizlemiştim. bulunmuyorum artık. burda hala duruyor mu ya 😂
Aldebaran 🌟
3 yıl önceymiş @sunshine boşver ben bile unutmuşum ahahah. gitme canım gitme. özleniyor hep 😐
Nyks🌙
oas burda değil :d kontrol ettim ahshsh bu hesabına tekrar erişim sağlamak istersen kayıtlı maili atabilirim sana :d gerçek mailinse tabi :d ne garip bişey kız o sndnxnd
sunshine
evet ya ama çok da şey yapınca sıkıyor beni o yüzden bi kaç aylık aralar veriyorum shsshajbsjs aram bitti artık shsjsksmkd
Aldebaran 🌟
@nyks yaz bakayım buraya o maili merak ettim neymiş mail ajdhhs rezilliğimi göreyim 😂 demek ki oas ban yemiş zamanında ajdhs
@sunshine ben omü dedikoduyu bırakmazdım bak. maksimum bi hafta ara verebilirdiö. beş ay mı ne oldu. yeni sisteme de alışamadığım için yazmıyorum oraya. anca geçen gün nyks’nin de olduğu bi yoruma girdim. bi de bi arkadaşın gönderisine dalmıştım eskilerinden o. durmaya duruyorsun. bi soluk molası lazım insana
Rider
@aldebaran @nyks pühh çok ayıp arkadaşla neden tanıştırmıyorsunuz beni sjsjsj
sunshine
aynen öyle ya bi de buradaki arkadaşlarımı çoooookkkkkkk özledim gerçekten ama onlar da çok aktif değil heralde öyle mi @nyks ciğim sen her daim burdasın zaten ❤️😂
Nyks🌙
@sunshine ben de şaşırıyorum ama hâlâ burdayım ahshsh @rider sitemize yeşillik amaçlı gelmiş bulunmakta kendisi ot olma sözü verdi heyecanla bekliyoruz
Aldebaran 🌟
ahahahhaha @nyks ahahhahahah. burası için açmışım belli ahahhaha
sunshine
miyuvbaaa @rider shsksnajsj
Rider
@nyks 1 haftadır yatıyorum ota döndüm 😂 pazartesi kim işbaşı yapıcak djsjsn
Aldebaran 🌟
@rider burda da mı ya burda da mıııı ajdjhsjs @sunshine tanışın akdjsh
Rider
@sunshine omü dedikodu da yoksun heralde olsaydın bu yüzü unutmazdım jsjsjs demiycem tabi ama aslında demiş oldum neyse 😏😏
Rider
sporun omü sü paü sü olur mu? @aldebaran jssjjs kınıycam seni tanımasam yani
Nyks🌙
ajsjsjsj yattığın yerden yürümek nasıl bir şey acaba @rider
Rider
@nyks ayağımız azcık sekiyor diye ölmedik ya jssjsjsj
sunshine
aslında omüde de hesabım var ama kimmm bilir ne halde agayshhd en son bin yıl önce falan girmişimdir dhsjsbsjsbsj @rider yani yüzüm de çok belli olmuyor amma neysss tişikkirler 😂😂😂
Aldebaran 🌟
@rider tıpçı çocuk ne dedi o morarmalara?
Rider
@sunshine aaaa gencecik kız admin olmuş ben niye üyeyim omü de ayıp ya jssjsjsj @mayk gelsin please. destekleyin beni @nyks @aldebaran
Nyks🌙
beni karıştırmayın uyucam :d @rider size kolay gelsin
Rider
@aldebaran temiz bakarsan iz bile kalmaz yorumunda bulundu sadece hsjssj hergün cifliyorum umarım sıkıntı olmassssss
Aldebaran 🌟
@rider @sunshine siz takılın ben de smse gidiyorum. İkisine yetişemem şu sıra. hadi görüşürüz ajdjhs. dikkat et rider dikkat
sunshine
yaş sınırı mı vardı haberim yokkkk agahahshs @rider
Rider
@sunshine yok ben kıskancım ondan yani sjsjsjs
Rider
@nyks uyu kuzum bende uyuyacaktım ama hep @mavibalon namı diğer @zeze sağolsun benle alakalı post atınca 😂
sunshine
nazar etme nooolur çalış senin de olur dermişim sgahabsush @rider
Rider
@sunshine çalışıyorum sigortam var mayışlı hemde sjsjsj olmaz mı 😂
sunshine
oooo olur olur olma mı hiç shajajahs @rider
Rider
@sunshine bundan sonra sana da sarıcam geçmiş olsun sjsjsjs sana iyi bana puslu geceler ben kaçtım 👐😏
sunshine
oooo bize kimler kimler sardı burda alışkınız biz vahahshsh iyi geceleeeerrr 💃🏽💃🏽 @rider
mavibalon
@rider vaay şimdi böyle mi olduk 😔
.
. @uu
8 ay
oo @ rider napiyom olum burada :p

@Paf tanışmış mıydık miy dik xd shshwhjhgj
Rider
@mavibalon takılıyom ya şapşiiik 🙈
Rider
@sadista hoooydaaa psikopat beni burada da buldun demek 😂😂 hoşgelmiş deli kardeşimiz shjjs
Alfhonso
oooo ne sohbet dönmüş ya, benim merak ettiğim bişi var.

https://paudedikodu.com/Mesaj/50999

@paf o çocuğu bulabildin mi ? 😂
Aldebaran 🌟
@alfonso bulmam mı? evlendik iki çocuğumuz var. birinin adı alfonso diğerinin adı diego 😂😂😂😂
Aldebaran 🌟
@alfhonso olacakmış çok pedin 😔
Aldebaran 🌟
@sadista yoksa siz şu karşı köşede her daim yolumu gözleyen beyefendi misiniz 🤭
.
. @uu
8 ay
@aldebaran ne bileyim olum öylemiymişim :d daha önce lahmacun yemişmiydik :d asdgasdgadg

@Rider sana kalp <3 asdgasd
Aldebaran 🌟
soru eklerini bari ayrı yaz be 😂 bu sefer hangi priz bahanen var ajsjsj @sadista valla lahmacun severim. ama senle yemedik sanırım 😂
.
. @uu
8 ay
@aldebaran oo tamam şekerim :d asdgasdg bahanem yok yazmayı bilmiyorum cahilim ben :d böyle diye diye öğrenirim :d agadsg lahmacun meselesine geldiğimizde bi lahmacun ısmarla da yiyelim lan sana sakız alırım o zaman
Alfhonso
@aldebaran kırdın bi kere....
Aldebaran 🌟
olsun sen yine de kal.. @alfhonso