jojee
okullar açıldı tekrar biz yine doluşmaya başlarız buralara. @nyks ben geldim ablacim 🤗🙋🏻‍♂️. @admin adom sayesinde bulaştığımız dedikodu işlerine bundan tam 2 sene önce @milvetti gardasimla yeni heveslerle başlamıştık. zaman ne hızlı geçiyor. son sınıf olduk hala dedikodudan bir parça kaldı içimizde. yeni katılan arkadaşlarım, burayı çok sevin bırakmayın sakın. buranın arkadaşlıkları, dostlukları çok farklı. nişanlanan bile var olm.

Yorumlar

Nyks🌙
Nyks🌙 @nyks
17 gün
hoş geldin sayın jojeeee ^.^ son sınıf olduuk ne çabuk geçti zaman :d radyo zamanları geliyor aklıma :) özleniyorsunuz
jojee
jojee @jojee
17 gün
@nyks biz de çok özlüyoruz o zamanları... araya yıllar girdi, yaşlar girdi, hedefler-idealler girdi. öyle olunca bir şeylerin çıkması gerekiyordu. artık aynı azimle aynı hırsla topluluğumuzda devam edeceğiz 🤗
sunshine
kim nişanlandı yahu jojeeciğiiiiimmmm
sunshine
takıldığım nokta kalp ben 😂😂😂
jojee
jojee @jojee
17 gün
yav @sunshine cığım bilmiyor musun aaa ? bak sor @nyks sana söylesin kim nişanlandı. (nicklerini unuttum aahsgsgsha)
sunshine
aaa ben şok şuan 😂 @nyks ciğim söyler misin litfen 😂😂 bu arada hoşşgeldin jojeee çoooook özlettin kendini 💕
jojee
jojee @jojee
17 gün
@sunshine ben de sizleri özledim canlarım 🤩🤩😎😅 bundan sonra buralarda takılırız he bu arada topluluk işlerine girdik he paslasalim özelden belki katılmak istersin 😂😂
sunshine
yok canım ya ben zirvede bıraktım o işleri 😂😂😂 ama sizin en iyisini yapıcağınızdan şüphem yok gururlandırın beniiii 😂💃🏽💃🏽💃🏽
Nyks🌙
Nyks🌙 @nyks
17 gün
ahshshs öyle diyince kendisi nişanlandı sanmıştım ahshshsh @sunshine
Nyks🌙
Nyks🌙 @nyks
17 gün
hangi topluluk¿
jojee
jojee @jojee
17 gün
yaaa @sunshine cığım kapımız her zaman açık biliyorsun 🤗 @nyks özelden yazayım da sana çok açık vermeyelim 🤣🤣
jojee
jojee @jojee
17 gün
omg dm bakımdaymıs 🙄 @nyks
Nyks🌙
Nyks🌙 @nyks
17 gün
açık vermeyelim diyince yorumunu sildim sjdjdjs ama gördüm yani :d tişikkirlir
jojee
jojee @jojee
17 gün
@nyks zaten hemen bak ve sil diye yazmıştım hahshssbshsh 😂😂
sunshine
bilmem miii biliyorum tabikiiii 💕💕 bu arada @milvetti ciğime de çok selamlarımı ilet cınım 😂😂😂
jojee
jojee @jojee
16 gün
hemen ileteceğim 😂😂🤩 @sunshine