gulenzii
hiç tanımadığım biriyle oda arkadaşlığı yapıcam. sizce nasıl davranmalıyım ki 1 yılı kolayca atlatabileyim? samimi mi? mesafeli mi?

Yorumlar

kendimitutamiyorum
lafı ağzımdan aldın yaa bende kıvranıyorum burda koca odaya sığamadan orda bir dolaba sığcam üstüne tanımadığım 3 kişiyle kalıp yemek falan yapıcam..umarım anlaşabilincek insanlar çıkar karşımıza yaa
chrome
ilk başta mesafeli davranmak iyidir, eğer birbirinizle çok zıt karakterli değilseniz daha sonra zaten istemsizce samimi olursunuz.
gencaver
bence ' tatlıııııım sana bi çay yapayım' de çayına ilaç katıp bayılt sonra onu sandalyeye bağla sorguya çek burda kuralları senin koyacağını söyle
uvercinka
yillarca pansiyonda kalmis biri olarak. soyluyorum . istedigin gibi mesafeli ol bi ayin sonunda mesafe falan kalmaz. kendin gibi ol o kadar uzun sure maske takamazsin .
hopdedik
@gencaver ne güldüm ya :d
gencaver
@hopdedik öyle sorarsa ne diyeyim yani :d sanki diğer kişi onu tanıyo :d arkadaş o da seni tanımıyo heey :d yani kasmayın bu kadar yahu o da insan sende :d
birkucukoyuncu
her zaman mesafeli davran sonra tepene cikiyolar yurtta benden uyarmasi :)
anonim
bu odada kuralları ben koyarım de vur bitane kalem kağıda kuralları sırala 1 2 3...