supergirl
okıla topukluyla gelmek nedir ? kezban mısın arkadaşım sen ? yemin ederim gül gül öldüm ilk günden , bana uzak allah'a yakın ..

Yorumlar

bosinsan
kimin ne giydigi sizi ne ilgilendiriyo acaba cok merak ediyorum. orasi lise değil isteyen istediğini giyer sirf dikkat cekmek icin milleti elestirecek kadar mükemmel misin acaba? cekememezlik var sende heralde. sen baglamaz güzelim kimin ne giydiği ne yaptığı aşın bunları artık ya.
hiturk
tatlım sana göre topuklu giymek çok özel bir durum olabilir belki ancak bende dahil çoğu kişinin bunu normal bulduğuna eminim. özellikle sürekli şifon bluz, yada farklı bluzler giyiyorsan topuklu o kiyafetin olmazsa olmazıdır. sen okula eşofmanla falan git tatlım her gün, kendin gibi düşünenlerle takıl sonrada. sana kendi dar görüşünle ve herşeyin altına giydiğin spor ayakkabılarınla mutluluklar
comolokkoa
yuklenmeyin bu kadar da kiza. harbiden topuklu abarti yani okul bura.
anonim
kezbanlıkla ne alakası var topuklu giymenin ,kendini öne cıkarmak ne yazayacağını şaşırmışsın sen ,sen terlikle gel emi yavrucuğum
birkucukmuhendis
kezban olan sensin kız onlar değil. lisedemisin ilk okuldamısın kıskanç seni
kampustekikisasacli
üniversite kişiyi mesleğe hazırlayan bir kurumdur gayet giyilebilir ;)
newgirl
artık kalıpları bıraksan diyorum at gözlüklerini çıkarsan hani ne istiyorsa giyer bizi ilgilendirmez
supergirl
mis gibi topuklular var , ki onları bende giyiyorum ama stiletto 12 cm topuk giymek saçma geliyo bana , özellikle iibf zaten kampüse oranla daha ciddi giyiniyo normal olarak ama apartman topuk gibip badi badi yürümek de yersiz ki okul zaten yokuşlu bi okul , ortamına göre giyinmek daha şık değil midir kızlar ?
anonim
kıskançlık hat safa canım çok yaşamazsın sen bence bu hasetlikle çatlayıp ölürsün hiç iyi değil bak bu kadarı ayrıca aşın bunları isteyen istedigini giyer istediģini yapar ana okulu değil kezban demişsin ahh keşke sen kezban olabilseydin
anonim
keşke o elestirip kezban dediğin kızların yarısı kadar giyinmekten anlasaydin sende