Prof.dr.cevat Akşit yurdu nasıl bilgisi olan varmı

Cevaplar

Laedri
Laedri @laedri
aynen kardeşim bana da ora çıkmış aöa adres falan bulamadım sen buldun mu?
dcç
dcç @dcç
yurt yeni yapılıyor, şuan içinde bazı bölümler de inşaat devam ediyormuş. bağbaşında yurt. kyk 'nın sitesine girip denizlideki yurtlar bölümünden adresi öğrenebilirsiniz. 4 kişilik odalar olacakmış. lavabo ve banyo odaya dahilmiş.
anonim
anonim @anonim_bay
denizli'de olan arkadaşlar fotoğraf atsa çok iyi olur bir de bu yurdun fiyati ne kadardır ?
anonim
anonim @anonim_bay
banada o yurt çıktı ama parayı yatiramiyom geçici bir sure isleminiz yapılamıyor diyo
anonim
anonim @anonim_bay
yurdun sitesi filan yokmu ya nasıl bilmiyoz varsa link atarmısınız
anonim
anonim @anonim_bay
fiyatin 219 tl oldugundan emin misiniz ? ben tüm kyk yurt fiyatlarini gosteren bi belge indirdim icinden cevat aksiti buldum 176 tl yaziyordu 26.09.2015 00:17