35
way vay vay tosuni
agzi burnu yesuni
fruit ninja da oyniyii
free waffleda yiyii
li li li li li de diyii
e artik waffle bizde yiyek dii
not: bunla da kazanamazsam bidaha kazanamam herhalde :d
35
bute kalan varmi bea varsa bi denk gelelim birşeyler yapalim butler öncesi stres atalim filan
35
bugün eğitim fakültesinin önündeki kartopu savaşında olan varmiydi aranizda yada saat 2de anfideki savaşta olan varmiydi :d :d
35
yarin kartopu savasina ne dersiniz saat 2 de camlik girişinde toplansak mesela ;)
35
gencler göztepe uniforce diye göztepelilerin oluşturduğu bi grup var tanidiginiz göztepeli taraftarı varsa soyleyinde bi yorum bisey artsin bea ;))
35
kalp almak için fake hesapmi acsam ne yapsam sonuçta ortada beleş bisey var :d
35
bu yarisma yüzünden kalp alacagimiz varsa bile alamayiz :d
35
mesajlar bölümü ne işe yariyo bea
35
haftaya pazartesi yani 05.01.2015 tarihinde eğitim fakultesindekilerle bi buluşma ayarlasakmi maksat tanismak :) eğitim fakültesi kantini iyi olur saat 13.00 da mesela :))
35
onu düşündükçe gözlerin doluyosa "aşk" demek. aşk kilometrelerce ötede bir çift gözü özlemek..
35
13 aydir asik olduğum kiz erkek arkadasi yapmis. herşeyi geçtim ben halen üzülüyorum ama o çok mutlu. napalim o zaman bizde sahilde sabahlara kadar icelim ve agzimizdan yine tek bir kelime dokulsun: "hayirlisi"..
35
herkes beni gülerken görüyor ama hiç kimse neden bu kadar cok güldüğümü sormuyo. sizde sormadınız ama anlatayım: 8. sınıftaydım cok sevdiğim bi kız vardı. bu kızdan yaklasık 4 aydır hoslanıyodum. bir gün en yakın arkadasıma anlattım olayı. yardım lazımmı diye sorunca hayır ben hallederim cevabını verdim. aradan 3 hafta geçti. en yakın arkadasım yanıma gelip sevdiğim kızla çıktıklarını söyledi.. ilk kez hayırlısı kelimesini orda kullandım. o andan sonra karşıma çıkan her türlü zorluga bana yapılan her kötülüğe gülüp geçiyorum..
35
ingilizce öğretmenliği okuyan varmı bea bişey sorcam :d
35
sınıf arkadasımın oda arkadasına asık oldum. kıza hergun oda arkadasın nasıl dıye soruyom. en son dayanamadı sordu "neden bu kızı bu kadar cok soruyon" diye. ama ben naptım söyleyemedım. bravo bana :'(
35
bi kiz benden hoslandigini ve beni çok sevdiğini söyledi ama benim hoslandigim bbaşka biri var. kizin kalbini kirmadan nasil reddedebilirim
35
o değilde ben matematiğimi iyi zannediyordum hoca bi matematık dersı anlatıyo hiç bişey anlamıyom üstüne kendı bildiğimide unutuyorum yemın ediyom
35
yokmu zaturre olana kadar yağmurda benle yürümek isteyen :d
35
çok fena asik oldum off yine taladro dinlemeye baslicam
35
su ders secimini sadece ben mı yapamıyorum
35
sabah kayit olurken listeye baktim 1985 li birisi vardi nereye düştük biz