Ayça K.
Ayça K.
eneee paylaş da gelmiş neler neler olmuuş :d
eee beni özlediniz mi?
özlemediniz mi? peki 😒
Ayça K.

sabah bi uyandım baktım rüzgar pehlivan beni şarkısına etiketlemiş.. o kadar insan arasından beni seçmiş.. beni beni 😂😂😂
Ayça K.
merhum üstad bob russ' u tanımayanınız yoktur.. hadi şuraya bir ne çizelimmm ?
" hadi buraya facebookta 778 tane arkadaşı olan ama gerçekte bir tane bile olmayan bir insan çizelimm "
Ayça K.
Ayça K.
soğuktan şikayet ettim, sıcaktan da şikayet ederim!!
kadınım ben ve en belirgin özelliğim her şeyden şikayetçi olmak 🙈
Ayça K.
anonim olaydım yine çok önemli bişey danışacaktım ne güzel keşke hep anonim kalaydım daha mı rahattı öyle hayat sanki asdfgh
Ayça K.
milletin admini üyecanlarını sinemaya götürüyor ama bizimki gel bopcum bi sinema yapak yıl oldu gitmediğin değişiklik olur sana da demiyo..
Ayça K.

her gün 5 dakika ayrılmalı bence..
Ayça K.
bir mesajım olup da onu okuyamamam ne kadar üzücü bilir misiniz siz?? bilmezsiniz tabi nereden bileceksiniz bu sadece benim başıma gelir çünkü 😢
Ayça K.
uzun zamandır yoktum biri demiş öldü; şimdide yazsınlar kraliçe geri döndü asdfgh
ben yokken herkese bi ifşa hevesi gelmiş insan bi haber verir :d
Ayça K.
ne zamandır girmiyodum gireyim bi bakayım siteye dedim bi de yorum falan yapayım dedim tam birine yazdım gönderiyodum ki hata oluştu... siz beni artık sevmiyonuz di mi :(
Ayça K.
@lockstockandtwosmokingbarrels in doğum günü bugün kutlasak ne güzel olur idi bence :) herkes evinde browni yesin kutlamış olalım asdfgj
Ayça K.
geçen telefon kafayı yedi.. dedim ben bi bunu fabrika ayarlarına döndüreyim kendine gelsin yavrucak iyi bile dayandı bana. neyse işte sırayla numaraları taşıdım karta, fotoğrafları pc ye attım.. her şey hazırdı telefonu sıfırlamak için.. ve bastım tuşa.. ilk önce ajdar, sonra bahar candan, en son da bülent ersoy taklidi yaparak..
ama ne güzel oldu telefonum hızlandı falan.. yeni alınmış gibi hiç bişi yok içinde heycanla bütün uygulamalarımı yeniden yüklüyorum önce ajdar, sonra bahar candan an son da bülent ersoy'muşcasına..
neyse işte ben yeni telefonumda takılıyorum her bir özelliğini yeniden keşfediyorum sonra bi ilham geldi dedi ayça kızım hadi bi şiir yaz..
telefon sürekli elimin altında olduğundan notlara kaydederim hep deftere geçirmek yerine.. ki zaten defterim bile yoktur önce ajdar, sonra bahar candan en son da bülent ersok kadar teknolojik bir varlıkımdır..
aaaaaaaaaaa!!! ne göreyim!!! telefonu sıfırlarken notları yedeklemeyi unutmuşum...
ağlıyorum şu an önce ajdar, sonra bahar candan an son da bülent ersoy edasıyla...
gitti bütün yazdıklarım :(
Ayça K.
geçen gün insanlardan nefret ediyorum kediler candır demiştim kedi tırmaladı.. artık onlardan da nefret ediyorum.
sana sosis vermiştim adi kediii sen neden böyle yaptın 😢
Ayça K.
yazıklar olsun size dün kimse yokluğumu fark edip de sormamış bu kız nerde öldü mü kaldı mı kaçırdılar mı çukura mı düştü kamyon mu çarptı...
Ayça K.
şimdi ben şiir falan yazıyorum arada ya.. işte tiyatronun kazandırdığı bi alışkanlık bu yazma işi ama şiir olayını eski erkek arkadaşıma aşklı meşkli şiir falan yazarak sevdim aslında.. neyse işte bi hayalim vardı benim yıl dönümümüzde kitap olarak verecektim ona böyle anlamlı falan olacaktı da 20 şiir olmadan ayrıldık ben bu 20 şiirle nasıl kitap bastırayım ama di mi yani :/ neyse işte konumuz bu değil zaten konumuz feyste bi arkadaşımın sevgilisine benim hayalimi hediye etmesi.. hep zaten hayallerimi başkaları yaşadı bu hayatta :(
Ayça K.
mesaj ve bildirim sayıları gelmiş hoş olmuş da @admin den 38 mesaj var diye gösterdi ilk başta kalbime iniyodu asdfgh